1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У кого є запитання?"

"У кого є запитання?"

Переклад:Who has a question?

September 1, 2015

19 коментарів


Yaryk1

чому "questions" не підходить? "запитання" українською це може бути як множина так і однина.


Kaminari_Okami

В англійській у даному варіанті апріорі прийнято вважати, що йдеться про одне запитання ("одна людина - одне запитання" :)). Проте ще можна запитати таким чином: "Who has more questions?"


ascay

В називному відмінку ' Питання ' не має однини чи множини. Особа може мати кілька питань, групу осіб може цікавити одне й те саме питання


flameofgrace

Ви праві. Є дві прийнятні відповіді "Who has a question?" "Who has questions?"// You are correct. There are two acceptable answers, "Who has a question?" "Who has questions?


rwFc10

Чому has а не have?


flameofgrace

"Have" вживається із займенниками "I, you, we, а They", "has" вживається з "he, she та it." // "Have" is used with the pronouns I, you, we, and they, while "has" is used with he, she, and it.


Vale-riy

У мене українською мовою було написано "У кого є запитання" з самого запитання не зрозуміло, йдеться про однину чи множину, я пишу questions мені видає помилку, адже правильна відповідь в однині, доробіть будь ласка по людськи свою программу, вона безсумнівно класна але від незрозумілих моментів (тому що пояснень нема) і помилок дуже підгорає дупа


DbNP993955

Ха,ха,ха!!!


M_Pasko

Чи може бути варіант "who have a question?"


Vinnfred

Але ж ви зазвичай не кажете "Хто мають запитання?". Так само, як і в українській, у англійській who може виступати множиною (ті, хто мають запитання - those, who have questions). Але коли це запитання і кількість наперед невідома, то зазвичай використовується однина (Хто має? - Who has?)


ZaietsYe.

Може тільки who has a question


Adepted

Видало українською " У кого є запитання ? " , звідки мені знати , що запитання це однина ? Тому я написав " Who has the questions ? " Потім вписав у перекладач і воно видало " У кого є запитання ? " : (


Olga751510

Чому б не уточняти однина це чи множина,в дужках,наприклад,біля слів,які в українській мові і в однині,і в множині пишуться і звучать однаково,шановні Duolingo?!!!!!!!!!!Наймітт грамотних людей,які добре знають не тільки англійську,а й українську!!!!!!!!!!


DycI16

Софт безплатний переважно. Ніхто нікого не нанімає


Drliadyk

Does anybody have a question? ? Чи це правильно?


Vinnfred

Does anybody have a question? - Чи є у когось запитання?
Це дещо інше речення


ot8l3

"Who have a question? "


rC0K4

Чому без a не йде англійського


Kordeliua

а чи можна так запитувати : who does have a question?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.