1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "The relationship between the…

"The relationship between the brothers is less than brotherly."

Translation:La rilato inter la fratoj estas malpli ol frateca.

September 1, 2015

5 Comments


donRadoTordi

Nun mi provis la vorton "frata" kaj duoLingo taksis ĝin malĝusta. Fakte, mi pensas ke frata en la angla estas "fraternal" ne "brotherly".


ronstrelecki

Could this be fratecaj?


tommylinsley

No, because it is not plural. "Frateca" is describing "La rilato".


donRadoTordi

Hmmmm.... Mi ne jam provis la vorton "frata" anstataŭ "frateca" sed mi demandas min se ĝi estus malĝusta.


vikungen

Jes, ĝi estus malĝusta.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.