1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The brown hat is mine."

"The brown hat is mine."

Переклад:Цей коричневий капелюх мій.

September 1, 2015

20 коментарів


ra7dan

Чому не приймають "шляпа"


6IFb6

Голосніше говори і пройде як по маслу


[заблокований користувач]

    Капелюх і шапка це добре. Але бриль і кашкет теж слід додати.


anna159881

    Чому не правильно мій капелюх коричневий


RavenBone1

    Написа Коричневий капелюх є моїм і всьо серія із 10 збилась


95qM5

    Ну блін там було написано зе браун іс май солор а не май хет іс браун


EsZV14

    Чому mine а не my


qOOb311182

    Hat -це шапка


Takhmazzz

    Brown українською мовою буде "брунатний".


IFih7

    Ні. Brown на Українській мові буде коричневий


Viki_Wait

    Я просто крапки не поставила


DeltaMARSM

    Норм я прошов його за 3 дні


Natalka.Kharkov

    "Коричневий" - це суржик! Українською - брунастий. Ну не можна ж так! Той варіянт вигадали внести до мови комуністи, щоб у внутрішні справи лізти.


bogdanovych1976

    цей коричневий капелюх є мій - хіба це помилка?


mar14ka-mar14ka

    Переклад правильний, але не потрібно перекладати слово is-є. Ми ж в житті говоримо просто" цей капелюх-мій ",так і тут


alvinka22

    Чому перед цим слово "шляпа" приймало, а зараз ні?


    [заблокований користувач]

      Тому що в нас літературна українська.


DashaBunak

      Чому кепка це не правильно?


tatiana.mir

      Мабуть, тому що кепка - a cap

      Пов'язані обговорення

      Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.