1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are we in the same hotel?"

"Are we in the same hotel?"

Çeviri:Biz aynı otelde miyiz?

September 1, 2015

19 Yorum


wrdemir

same kelimesinde neden the var acaba the same


mizinamo

Bu bir kalıp.

"in a same hotel", "in same hotel" olmaz, hep "in the same hotel" olur.

"The are the same size, we are eating the same food, they have the same name ...." - hep "the same".

Nedenini bilmiyorum.


wrdemir

bazende same tek başına kullanılıyor the same kullanıcağım yeri ve same kullanıcağım yeri bilmek istiyorum bu arada the nerelerde kullanılır biliyorum fakat same ne alaka onun mantığını anlayamadım


incikin_

"Same" konuşma dilinde bazı durumlarda "the" olmadan kullanılıyor.

We'll meet again next week, same time, same place.
Önümüzdeki hafta yine buluşacağız, aynı saatte, aynı yerde.

Ama yazılı dilde bildiğim kadarıyla böyle bir kullanım yok. "Same" mutlaka başında "the" ile (hatta bazı örneklerde this, that," vs. ile) kullanılıyor.


KanemarU

ben aranıza yeni katıldım. same cümlesi bir şeyin anı olduğunu belirtmek için kullanılır.bildiğim o


pennywisetr

aynı hotelde mi kalıyoruz ile biz aynı otelde miyiz?


AlpargoKat

Otelde birlikte miyiz. Dedim kabul olmadı.


Necdetztrk0

Ben de same yazdım neresi yanlış


Kadriyezka5

Aynı otelde değil miyiz biz? Ben başka ilde miyim?


duygu-duygu5050

biz aynı otel içinde miyiz Neden sayılmıyor


muhammedha358620

Biz otelde miyiz . Olmuyooo


Glcan383042

"Same" aynı demek yani "biz aynı otelde miyiz"oluyooo


mizinamo

"the same" çevirmemişsiniz.


Rmeysabile

Küfür etmesene


Rmeysabile

Burası küfür etme yeri değil


korhansengur

biz aynı hoteldemiyiz? i kabul etmiyor ne güzel dimi :)


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla