1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Are we in the same hotel?"

"Are we in the same hotel?"

Çeviri:Biz aynı otelde miyiz?

September 1, 2015

18 Yorum


wrdemir

same kelimesinde neden the var acaba the same

September 1, 2015

mizinamo

Bu bir kalıp.

"in a same hotel", "in same hotel" olmaz, hep "in the same hotel" olur.

"The are the same size, we are eating the same food, they have the same name ...." - hep "the same".

Nedenini bilmiyorum.

September 1, 2015

wrdemir

bazende same tek başına kullanılıyor the same kullanıcağım yeri ve same kullanıcağım yeri bilmek istiyorum bu arada the nerelerde kullanılır biliyorum fakat same ne alaka onun mantığını anlayamadım

September 2, 2015

incikin_

"Same" konuşma dilinde bazı durumlarda "the" olmadan kullanılıyor.

We'll meet again next week, same time, same place.
Önümüzdeki hafta yine buluşacağız, aynı saatte, aynı yerde.

Ama yazılı dilde bildiğim kadarıyla böyle bir kullanım yok. "Same" mutlaka başında "the" ile (hatta bazı örneklerde this, that," vs. ile) kullanılıyor.

July 1, 2016

KanemarU

ben aranıza yeni katıldım. same cümlesi bir şeyin anı olduğunu belirtmek için kullanılır.bildiğim o

January 8, 2016

DANGEROUS410983

Nenen

March 13, 2017

pennywisetr

aynı hotelde mi kalıyoruz ile biz aynı otelde miyiz?

September 14, 2017

AlpargoKat

Otelde birlikte miyiz. Dedim kabul olmadı.

October 22, 2017

Necdetztrk0

Ben de same yazdım neresi yanlış

December 30, 2018

duygu-duygu5050

biz aynı otel içinde miyiz Neden sayılmıyor

November 7, 2016

mertasd

Ananızısikerim

September 10, 2017

Rmeysabile

Küfür etmesene

May 12, 2019

Rmeysabile

Burası küfür etme yeri değil

May 12, 2019

muhammedha358620

Biz otelde miyiz . Olmuyooo

January 9, 2017

Glcan383042

"Same" aynı demek yani "biz aynı otelde miyiz"oluyooo

July 12, 2017

mizinamo

"the same" çevirmemişsiniz.

January 9, 2017

korhansengur

biz aynı hoteldemiyiz? i kabul etmiyor ne güzel dimi :)

March 22, 2016

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

December 30, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.