1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Do you study chemistry?"

"Do you study chemistry?"

Переклад:Ти вивчаєш хімію?

September 2, 2015

5 коментарів


birdlife

тут помилка: написано в теперішньому часі, а звучить речення у минулому, як "Did you study chemistry?"


TemaSmith

Нажаль модератори чи не встигають реагувати (тому що їх 3) чи тому що відверто забили. Також звернув увагу на did замість do в аудіо.


petrov.vko0

напишіть будь ласка чому переклад Чи вивчаєш ти хімію? вважається неправильним????????


Vinnfred

Тому що розробники курсу не включали запитань із часткою "чи"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.