1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка п'є воду."

"Ця жінка п'є воду."

Переклад:The woman drinks water.

September 2, 2015

16 коментарів


Anna390450

Чому.drinks, а не drink ?


Vinnfred

Тому що "жінка" - це третя особа однина. Отже, додаємо s


OPKlusenko

Тому що drinks пишеться перед she і he а drink пишеться перед I


mazuryk

Чому ця жінка перекладається як the woman а не this woman


8xHu7

Я написала правильно, чому не зарахувалось


Yulia646498

Я пишу вже 10 раз правельно і воно не зараховується,що це????


Taras958643

"правЕльно" ви теж правильно написали?


vikysiasun

А чому різниця thease і the


roza3673

Я незнала!!!!!☺☺


Lezir5

Написав This = неправильно


Taras841643

The women drinks water, пише не вірно, а як правильний варіант подає те ж саме


yuriigerard

Women - жінкИ. Woman - жінкА.


rzDW8

Мне показали правильный ответ когда я ответила правильно


7TUE6

Я напевно не розумію англійської мови


OlgaKwitka

That woman не приймається

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.