"Ця жінка п'є воду."

Переклад:The woman drinks water.

3 роки тому

6 коментарів


Anna390450

Чому.drinks, а не drink ?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що "жінка" - це третя особа однина. Отже, додаємо s

3 роки тому

mazuryk

Чому ця жінка перекладається як the woman а не this woman

3 роки тому

denvla
denvla

Чому water без артикля?

4 місяці тому

tibyryn

Тому що, це незлічуваний іменник.

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.