"Ця жінка п'є воду."

Переклад:The woman drinks water.

3 роки тому

9 коментарів


Anna390450

Чому.drinks, а не drink ?

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що "жінка" - це третя особа однина. Отже, додаємо s

2 роки тому

74EQ4

Незн.

7 місяців тому

mazuryk

Чому ця жінка перекладається як the woman а не this woman

3 роки тому

denvla
denvla

Чому water без артикля?

2 місяці тому

tibyryn

Тому що, це незлічуваний іменник.

2 тижні тому

HJux8

Рот закрий!

9 місяців тому

HJux8

Рот закоий

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.