1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка п'є воду."

"Ця жінка п'є воду."

Переклад:The woman drinks water.

September 2, 2015

13 коментарів


mazuryk

Чому ця жінка перекладається як the woman а не this woman


RB955

Теж питання


RB955

Теж питання


Anna390450

Чому.drinks, а не drink ?


Vinnfred

Тому що "жінка" - це третя особа однина. Отже, додаємо s


OPKlusenko

Тому що drinks пишеться перед she і he а drink пишеться перед I


EnglishGir603653

Чому the women там писало ЦЯ тому має бути THIS


Olly_1052

The - визначний артикль, this - вказівний займенник. Обидві ці частини мови означають "цей/ця/це". Відмінність застосування (для нас) в тому, що артикль просто конкретизує, про який об'єкт йдеться; займенник напряму вказує на цей об'єкт (образно кажучи, "показує пальцем").

Перед злічуваним іменником в однині завжди має бути або артикль (визначний/невизначний), або займенник. В даному прикладі невизначний артикль "a" не дуже доречний, адже дивно сказати "будь-яка жінка п'є воду", радше "усі жінки....". Тому тут стоїть The - йдеться про одну конкретну жінку.

Артикль можна перекладати чи не перекладати, займенник у реченні перекладається завжди. Для запобігання неоднозначності в завданнях розробники курсу вирішили перекладати артикль the завжди.

У тексті, для запобігання повторювань, коли говоримо про один і той самий об'єкт, the і this можна чергувати.

Докладніше про артиклі та займенники ви може почитати теорію в Дуолінго (скорочено), або самостійно пошукати більш детальні пояснення в інтернеті чи підручниках з англійської мови.


Alinochka344513

Чому The , а не This?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.