Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Manzara güzel."

Çeviri:The view is beautiful.

2 yıl önce

21 Yorum


barkm
barkm

The landscape is nice .....kabul etmedi halbuki bir başka yerde de aynı cümleyi bu şekilde kabul ediyor

2 yıl önce

Mustafa988623

Anlam farkı vardir

5 ay önce

mehdiergenc

"the sight is beautiful" neden kabul edilmedi

2 yıl önce

zomanski

landscape 'i kabul etmesi gerekir

2 yıl önce

amanemisaoyama

"View is beautiful." neden olmuyor?

2 yıl önce

Avni86
Avni86

burda manzara genel olarak bahsedilmediği için the kullanmamız gerekiyor.

2 yıl önce

VedatCavusoglu

"The scenary is beautiful" neden olmaz?

2 yıl önce

Mls740341

Ben de öyle yazdım hatta Google Çeviri bile öyle dedi.

1 yıl önce

hunkar12

The landscape is beautiful . Olmadı

1 yıl önce

Mls740341

The scenary is beautiful olmadı

1 yıl önce

Barisuzun1907

landscape ile view arasındaki fark nedir? Bilen arkadaş varsa yazabilir mi?

2 yıl önce

dilara792291

Önceki yanlış yaptığımda doğrusunu view's olarak gösterdiler şimdi de view is yazıyor

1 yıl önce

Ouzhanz3

Good ekledim sonuna kabul etmedi

1 yıl önce

akkusalp

The landscape is good dedim kabul etmedi

1 yıl önce

hilalnihal

The scenery is beautiful niye olmuyor

1 yıl önce

nurxmoleyen

is yazmaya gerek yok galiba cunku kabul etti

1 yıl önce

sonterekeme

Saçmalamaya başladı program o verdiğim beş yıldızı geri alacam. İşi paraya döktüler bedava kulananlara cevap verme zahmetine girmiyorlar. Cevap In all three cases, they are functioning as nouns.

However, 'landscape' and 'view' have different meanings when used in other situations. 'Landscape' can be used as an adjective to describe the horizontal orientation of paper, contrasting with the vertical 'portrait'. 'View' can be used as a verb, similar to 'see', 'look' or 'watch'.

'Scenery' is generally only used in the context of my first example. I hope this helped! Umarım bu yardımcı olmuştur

8 ay önce

DenizKama

Evet haklısın paraya göre muamele yapılıyor gibi bir izlenime kapıldım şimdi bende sen söyledikten sonra. Hele içlerinde bir tane de top var ki çok tenkit edilen "Biz kadınlara dönüştük" cümlesini ısrarla alıştırmalardan çıkarmayan ve o cümleye yapılan tüm tenkitlere birer eksi veren ve verdirten bir top. Aha işte o topdan bu paraya göre muamele eden insan profilinden bu davranış beklenir elbet. Bu nedenle söylediklerine katılıyorum 'sonterekeme'.

8 ay önce