1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It rains in March."

"It rains in March."

Překlad:V březnu prší.

September 2, 2015

7 komentářů


Schmeterling75

a může být v březnu je deštivo

September 3, 2016

Dakraa

rain je tady ve tvaru slovesa, nikoliv podstatného jména, takže bych nevymýšlel. Dešťivo se zas dá vyjádřit jinak-)

October 13, 2016

ZandaKsanda

Nemůže být Březnové deště? Proč prosím?

September 2, 2015

Nemesis_NaR

Protože to je překlad, který se s původní větou vůbec nepřekrývá. Anglická věta je věta - má podnět a přísudek. Tvůj překlad ale vůbec věta není. "Březnové deště" bych do angličtiny asi přeložil jako "Rains of/in March" - což, uznávám, tak nepodobné výše uvedené větě není. Jenže to "it" na začátku všechno mění - "rains" najednou nejsou deště, ale sloveso ve tvaru třetí osoby čísla jednotného, tedy "prší".

September 2, 2015

ZandaKsanda

Nádhera :) děkuji. To bude ještě zajímavé :)

September 2, 2015

Jan_Kirchner

proč nemůže být "v březnu pršívá"? Jak by zněl překlad takovéto věty? Díky.

February 8, 2017

nueby

It tends to rain in March.

February 8, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.