Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The spring is a season."

Překlad:Jaro je roční období.

před 3 roky

6 komentářů


danrycka

"TO jaro je sezóna" je špatně?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Toto je jeden z případů, kdy se člen v žádném případě nepřekládá. Prostě "jaro" = "the Spring". Kdybych chtěl zdůraznit "To jaro (v roce 1987)..." tak by se tam v angličtině dalo "That Spring"

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Dve dalsi poznamky. Clen neni tady povinny v anglictine, ale take neni nespravny. Dale, rocni obdobi se maji psat velkymi pismeny v anglictine. Duo na to zrejme dlabe. Opravit ty vety nelze a odstranit a nahradit je nestoji za namahu, ale myslim ze bych mel na to aspon upozornit.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Asi to není superoficiálně rigorózní zdroj, ale i tak je to o odkaz víc, než jsi připojil ty: http://grammarist.com/style/seasons-capitalization/ Asi to není tak jednoznačné?

Most edited publications do not capitalize the seasons of the year, and we know of no major style guide that recommends doing so. Spring, summer, autumn, fall, and winter are common nouns like any other. Think of them as similar to morning, afternoon, and night—terms that denote clearly defined periods of time but are not capitalized because they are not proper nouns.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Zvlastni. Ngrams opravdu ukazuje ze rocni obdobi s malymi pismeny jsou castejsi nez s velkymi. Nesouhlasi s tim co jsem se naucil ve skole. Tezko rici ze by to vysvetleni v odkazu neco vysvetlovalo. "Morning", "afternoon" a "night" nejsou "clearly defined periods of time", narozdil treba od "January", "February", "March" atd., ktere se pisou velkym. Lepsi by bylo kdyby psali jenom "That's just the way it is" a nepredstirali ze je tam nejaka logika.

před 3 roky

Josef627063

Kde se ve větě nachází ,,roční''?

před 1 rokem