"We believe in Europe."

Fordítás:Hiszünk Európában.

September 2, 2015

8 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Sztankay54

Kár,hogy nem igaz.

March 26, 2016

SaturdayplaceTom
  • Said the migrants.
October 16, 2015

evairenpinter

I believe in Europe. So do I. - Or - Me too. - ?

October 9, 2015

GalvanTivadar

Both are correct.

November 19, 2016

evairenpinter

Köszönöm.

November 26, 2016

GalvanTivadar

My pleasure! ;)

November 27, 2016

Gallpapa

Európában? Ez most azt jelenti hogy hívők vagyunk, vagy azt hogy hisszük európát mint politikai egységet? mert a -ban az szerintem helyhatározó, tehát azt jelenti hogy ezen a földrajzi egységen belül mi hiszünk. Vagy rosszul értelmezem?

November 18, 2016

Maminti.

Igen, rosszul értelmezed... Hiszünk a békében; Hiszünk az igazságban; Hiszünk Istenben. Egyik sem azt jelenti, hogy benne vagyunk és ott hiszünk... :)

November 19, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.