Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Calling your mother is a good idea."

Переклад:Подзвонити своїй мамі — гарна ідея.

3 роки тому

12 коментарів


_pani_anna

Чому не підходить варіант "зателефонувати"? Дзвонять у дзвони

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Повідомте про помилку :)

3 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Уже повідомляли, і не раз (

1 рік тому

vic_dnepr

чому не можно "зателефонувати твоїй матері це гарна ідея"?

1 рік тому

Laurentos-

також замітив цю помилку - дратує

1 рік тому

VitalinkaI

Тому що сенс речення в тому що хтось говорить СОБІ А НЕ КОМУСЬ .

1 рік тому

profgam

"- Подзвонити твої мамі..." - пряма мова, і це речення говориться іншій людині (як правило). Якщо ж людина говорить собі такі речі - то ймовірно, що присутнє розділення особистості)))

1 рік тому

Vitaliy_060378

а чому не підходить ДОБРА ідея. Сенс не міняється.

2 роки тому

crQA4

добра може бути людина, а ідея гарна, але слово "добра" іноді використовують у діалекті.

10 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Не приймати відповідь "Покликати твою матір - гарна ідея" - дуже погана ідея. Це не менш абсурдно, як банити "зателефонувати".

11 місяців тому

OlegKoshel1
OlegKoshel1

Українці телефонують.

3 тижні тому

DimaIskov

подзвонити твоїй матері є гарною ідеєю

8 місяців тому