"Nachází svého otce."

Překlad:He finds his father.

September 3, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Maki.ambrozkova

Jakto že my to neuznalo She dyť to tam taky může být ne?


Nemesis_NaR

Pokud jsi dala "She finds her father" tak určitě. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Jana126335

Podle ceho sovicka vi, ze sveho otce hleda on a ne ona?


LucieManak

Proc nelze "is finding"?


jgstcd

Protoze "is finding" neni anglicke, nebo presneji receno ne s tim vyznamem. Ve vetach typu "She is finding the work challenging" a podobne to jde, ale tady moc ne. "Find" ve svem zakladnim vyznamu neni proces, ktery by mohl vyzadovat prubehovy cas. Cestina bohuzel micha dohromady vidy a casy a proto ma tady nedokonave sloveso, aby nemelo budouci vyznam, ale anglictina takove otazky resi jinak.


JanRaszka

Neuznalo mi to " He finds his father"


jgstcd

To je hlavni preklad, takze jedine moznosti jsou preklep nebo softwarova chyba. Bez screenshotu nemuzeme vedet ktere to je.


samuelhlousek

Proč mi to neuznává: She seeks her father


kacenka9

'seek' je hledat, nikoliv nachazet. Ona zrejme doufa, ze ho na konci najde a vysledkem toho hledani bude to nalezeni. Ale ta slova nejsou synonymni.


hranice

Dítě nachází svého otce. It finds his father. Nelze?


petven52

Mám pocit, že v těch překladech máte spoustu chyb, neboť někdy sami nemáte v překladech osobní zájmeno. Je to tu mockrát. Příklade: Nachází svého otce. Nacházet může ona i ono. Proto nechápu proč mi tam nutíte mužské os. zájmeno.


darajeniko

She is also possibiply


miroslavGolda

Připojuji se k lidem , kteří uvedli ženský rod, protože není zřejmé , kdo našel svého otce.


Vladimir813114

Bere to i množné číslo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.