Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми їмо біля води."

Переклад:We eat by the water.

2 роки тому

8 коментарів


O.Yevhen
O.Yevhen

Чому в даному випадку, при перекладі з української на англійську потрібно перед wather ставити артикль the? По змісту цього речення важко зрозуміти, що йдеться про конкретику. (чисто вже по пам'яті знаю що має бути і ставлю, а то без артикля викидає помилку)

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Речення без the є безумовно правильним

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

ну ось... знову це завдання випало мені... і як казав :( буз the мені показує, що неправильно.

2 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

дякую :) тоді матиму офіційне підтвердження як наступного разу попадеться це завдання і виберу без the

2 роки тому

vvfors
vvfors

Аналогічно! вперся в те ж саме!

2 роки тому

Sanek_Navmanek

Чому the water? Вода не в пляшці чи стакані, це взагалі вода.

http://easy-english.com.ua/english-articles/

1 рік тому

pf3u4

Навіщо тут означений артикль?

3 тижні тому

6nwP5

Чому тут треба використовувати прийменник "by", а не "at"?

1 тиждень тому