1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми їмо біля води."

"Ми їмо біля води."

Переклад:We eat by the water.

September 3, 2015

16 коментарів


O.Yevhen

Чому в даному випадку, при перекладі з української на англійську потрібно перед wather ставити артикль the? По змісту цього речення важко зрозуміти, що йдеться про конкретику. (чисто вже по пам'яті знаю що має бути і ставлю, а то без артикля викидає помилку)


Vinnfred

Речення без the є безумовно правильним


O.Yevhen

ну ось... знову це завдання випало мені... і як казав :( буз the мені показує, що неправильно.


O.Yevhen

дякую :) тоді матиму офіційне підтвердження як наступного разу попадеться це завдання і виберу без the


viktor747002

Відповідь з англомовного сайту з правопису (reddit): ТАК, треба ставити THE у цьому випадку, тому by the water.

Тому що без THE йдеться про воду як речовину взагалі.

З використанням THE отримуємо посилання на воду як на певний об'єкт (річка, озеро тощо).


vvfors

Аналогічно! вперся в те ж саме!


Sanek_Navmanek

Чому the water? Вода не в пляшці чи стакані, це взагалі вода.

http://easy-english.com.ua/english-articles/


6nwP5

Чому тут треба використовувати прийменник "by", а не "at"?


jenja_pa

наскільки я зрозумів із теорії at це усталене словосполучення "про подію наякій хтось перебуває або щось відбувається", а near чи by - "відстань до чогось"


pf3u4

Навіщо тут означений артикль?


DDLj12

Артикль the в даному реченні недоречний. Виправте помилку.


Willow-Twig

В даному випадку артикль потрібен. Так, він не ставиться перед незлічуваними іменниками, що позначають речовину. Але подумайте - в конкретному випадку ми говоримо про воду як субстанцію, чи мається на увазі якась конктерна вода (як то річка чи озеро)?


DDLj12

В тому й справа, що ми не знаємо, що це за вода: океан, море, річка чи озеро. Тому, на мій погляд, артикль the недоречний. Можливо, я неправий, але моя думка саме така.


Inna399073

Було б добре, щоб підключалася адміністрація і пояснювала такі незрозумілі моменти. Або десь мають бути пояснення перед уроком.


HAFk17

Видимо the треба просто запам'ятати

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.