"Ми їмо біля води."

Переклад:We eat by the water.

3 роки тому

12 коментарів


O.Yevhen
O.Yevhen

Чому в даному випадку, при перекладі з української на англійську потрібно перед wather ставити артикль the? По змісту цього речення важко зрозуміти, що йдеться про конкретику. (чисто вже по пам'яті знаю що має бути і ставлю, а то без артикля викидає помилку)

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Речення без the є безумовно правильним

3 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

ну ось... знову це завдання випало мені... і як казав :( буз the мені показує, що неправильно.

3 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

дякую :) тоді матиму офіційне підтвердження як наступного разу попадеться це завдання і виберу без the

3 роки тому

vvfors
vvfors

Аналогічно! вперся в те ж саме!

3 роки тому

Sanek_Navmanek

Чому the water? Вода не в пляшці чи стакані, це взагалі вода.

http://easy-english.com.ua/english-articles/

2 роки тому

6nwP5

Чому тут треба використовувати прийменник "by", а не "at"?

4 місяці тому

pf3u4

Навіщо тут означений артикль?

4 місяці тому

DDLj12
DDLj12

Артикль the в даному реченні недоречний. Виправте помилку.

1 місяць тому

Willow-Twig
Willow-Twig

В даному випадку артикль потрібен. Так, він не ставиться перед незлічуваними іменниками, що позначають речовину. Але подумайте - в конкретному випадку ми говоримо про воду як субстанцію, чи мається на увазі якась конктерна вода (як то річка чи озеро)?

1 місяць тому

DDLj12
DDLj12

В тому й справа, що ми не знаємо, що це за вода: океан, море, річка чи озеро. Тому, на мій погляд, артикль the недоречний. Можливо, я неправий, але моя думка саме така.

1 місяць тому

p042

Говно

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.