"They had tried to sleep."

Traducere:Ei încercaseră să doarmă.

September 3, 2015

6 comentarii


dariuc

dar a avut cosmaruri...

October 25, 2015

SorinLica

'Ei au incercat sa doarma' de ce nu este corect ?

September 3, 2015

Karina_Adam

pentru ca in propozitie se foloseste mai mult ca perfectul . Nu perfectul compus

September 30, 2015

DanBoico

ei incercase nu e corect?

November 23, 2015

Chugao

Nu. La mai mult ca perfect, "incercase" corespunde persoanei a III-a singular (el/ea). Pentru persoana a III-a plural (ei/ele), corect este "incercasera".

December 29, 2015

valentin112161

La variantele de raspuns apare ele nu ei, la mine aici e confuzia... they poate insemna ei dar in acelasi timp si ele?

March 17, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.