Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They had tried to sleep."

Traducere:Ei încercaseră să doarmă.

acum 2 ani

6 comentarii


dariuc

dar a avut cosmaruri...

acum 2 ani

SorinLica

'Ei au incercat sa doarma' de ce nu este corect ?

acum 2 ani

Karina_Adam

pentru ca in propozitie se foloseste mai mult ca perfectul . Nu perfectul compus

acum 2 ani

DanBoico

ei incercase nu e corect?

acum 2 ani

Chugao
Chugao

Nu. La mai mult ca perfect, "incercase" corespunde persoanei a III-a singular (el/ea). Pentru persoana a III-a plural (ei/ele), corect este "incercasera".

acum 2 ani

valentin112161

La variantele de raspuns apare ele nu ei, la mine aici e confuzia... they poate insemna ei dar in acelasi timp si ele?

acum 1 an