1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "My aunts drink green tea."

"My aunts drink green tea."

Переклад:Мої тітки п'ють зелений чай.

September 3, 2015

4 коментарі


JurkoJatse

"Тітки" правильно, а "тітоньки" - ні. Але казати "тітки" неприємно, різкувато...


Bysikl

"My aunts drink a green tea" Мої тітки п'ють зелений чай. Таж не "мої тітки п'ють зелені чаї", що артикля немає.


Vinnfred

Відсутність/присутність артикля визначається не просто одниною/множиною, а злічуваністю/незлічуваністю. Адже "а" по суті означає "один". Чай є незлічуваним іменником, отже артикль не вживається


RuslanSmal1

А чому тоді в одному з попередні завдань фраза "він п'є жовтий сік" правильним є - He drinks A yellow juice? Дякую за відповідь.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.