1. Forum
  2. >
  3. Topic: Turkish
  4. >
  5. "Tüm dünyada hayvanlar vardır…

"Tüm dünyada hayvanlar vardır."

Translation:There are animals in the whole world.

September 3, 2015

7 Comments


Dreulu

burda earth ile world arasındaki farkı bilmiyorum açıklayabilirmisiniz?


AlexinNotTurkey

"Earth" bizim gezegeni isaret ediyor. Daha bilimsel bir kelime (bana gore en azinda). "World" daha mekansal, yani bizim yasadigimiz mekani anlatiyor :) Anladiniz mi?


Dreulu

Evet teşekkürler. Sanırım sorun Duo nun türkçe konuşan hiçkimsenin kullanmayacağı cümleler kurması. "Tüm dünyada hayvanlar vardır." Hangi sorunun cevabı olabilir veya nasıl bir enformasyon içerebilir. Bu cümleleri Google translate mi hazırlıyor acaba.


AlexinNotTurkey

Yok, bizim Selcen onu hazirlamis galiba. Anadili Turkcedir. Biz "kullanilmis" Turkceyi ogretmeye calismiyoruz, yani dil ogrenmek cumle ezberlemek degil. Bir bu cumlenin gramerini ogretmek isteriz. :)


Dreulu

Bu bir dili öğretMEMEK için yıllardır türkiye de denenmiş çok iyi bir yöntem. Yirmi yıldır ingilizcenin gramerini öğreniyorum başım göğe ermedi.


kp0v43phy

"There are animals in the whole Earth", no?


Nesim55

Dünya "World" mü, "Earth" mi?Bazen "Yeryüzü" olarak çevrilmesi uygun olur. Bir zenginlik ve çeşitlilik katar. "Bütün yeryüzünde hayvanlar vardır."

Learn Turkish in just 5 minutes a day. For free.
Get started