Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz size her şeyi salıya kadar yollamış olacağız."

Çeviri:We will have sent you everything by Tuesday.

0
2 yıl önce

3 Yorum


merFarukDi3

We will have sent you everything until Tuesday neden yanlış ?

1
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

until Tuesday: şu andan itibaren salıya kadar her zaman bir şey yapılıyor.

"We will work until Tuesday": Biz salıya kadar çalışacağız. Yani her zaman çalışacağız.

by Tuesday: şu an ve salının süresinin içinde, herhangi bir zamanda yapılıyor.

"I will have sent it to you by Tuesday": Salıya kadar yollamış olacağım. Yani salıdan önceki bir zamanda onu yollayacağim.

Bugün ve salının süresi tüm zaman yollamıyorum, o yüzden bu cümlede "until Tuesday" mantıklı değil.

3
Cevap ver22 yıl önce

YaseminYks1

By ın kullanımını anlamadım

0
Cevap ver2 yıl önce