"I eat dinner at nine."

Tłumaczenie:Jem obiad o dziewiątej.

3 lata temu

15 komentarzy


kkdyzma

kto je obiad o 9? =O

3 lata temu

zuza233440

@Kamil Kowalski Tu chodzi o kolację, bo 'dinner' ma dwa tłumaczenia: 'obiad' i 'kolacja'.

1 rok temu

marcinmatu

Np ja gdy za duzo pracuje :/

3 lata temu

onerenia

dlaczego zdanie 'Kolacje jem o dziewiatej ' jest zle

2 lata temu

anzu110

Też to mam i myślę,że jest bardziej gramatycznie

2 lata temu

KAROLDZIAA

Kolacja to raczej supper ale Anglicy jedzą obiad dość późno więc powinni Ci to zaliczyć.

1 rok temu

Iza215247

Napisałam w tłumaczeniu o 9-tej i nie zaliczyli mi

2 lata temu

wither2006

Ja jem miedzy 1 a 2! O 9-tej!!??!?!

2 lata temu

zuza233440

@wither2006 Tak, o dziewiątej. Bo wiesz, 'dinner' znaczy 'obiad', można jednak przetłumaczyć to też na słowo 'kolacja'.

1 rok temu

zuza233440

wither2006 Tak, o dziewiątej. Bo wiesz, 'dinner' znaczy 'obiad', można jednak przetłumaczyć to też na słowo 'kolacja'.

1 rok temu

Szymon604205

Troche wcześnie

9 miesięcy temu

Dyrszlak

Obejrzyjcie sobie Misia. Zobaczycie o której ludzie jedzą obiad, kolację i śniadanie, żeby zdążyć na autobus do pracy ;)

3 miesiące temu

KatarzynaK814559

Ja slysze at night tez powinno zaliczyc moim zdaniem

2 miesiące temu

werkad7

Aha. Okej

2 miesiące temu

Jurek290303

A może diner to śniadanie będzie zawsze pasować

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.