1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has presented her idea."

"She has presented her idea."

Fordítás:Bemutatta az ötletét.

September 3, 2015

8 hozzászólás


badisrobert

Ismertette miért nem jó?


MirtillCsi1

nem tudom nekem sem fogadta el..pedig még magyaros is ..


nriad

Az írtam pontosan, hogy: az ötletét mutatta be... itt a sorrend ennyire fontos, hogy így az én válaszomat már nem is fogadhatja el?, hiszen minden szó benne van az én megoldásomban is.


Sztankay54

a terve és az ötlete nem ugyanaz?


vargan89

Azt irtam, h "Bemutatta az ötletét" mire kidobja h rossz és a helyes pedig "Bemutatta az ötletét." Tényleg? Csak mert nem tettem pontot a végére?


Tamas51

Biztos, hogy nem a pont volt a baj. Valami mást gépelhettél el.


kogu4

(joke:"I haven't the faintest idea"); https://topszotar.hu/angolmagyar/idea

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.