"She has presented her idea."

Fordítás:Bemutatta az ötletét.

September 3, 2015

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


badisrobert

Ismertette miért nem jó?


Csirtill

nem tudom nekem sem fogadta el..pedig még magyaros is ..


nriad

Az írtam pontosan, hogy: az ötletét mutatta be... itt a sorrend ennyire fontos, hogy így az én válaszomat már nem is fogadhatja el?, hiszen minden szó benne van az én megoldásomban is.


Sztankay54

a terve és az ötlete nem ugyanaz?


vargan89

Azt irtam, h "Bemutatta az ötletét" mire kidobja h rossz és a helyes pedig "Bemutatta az ötletét." Tényleg? Csak mert nem tettem pontot a végére?


Tamas51

Biztos, hogy nem a pont volt a baj. Valami mást gépelhettél el.


bardospince

De jó fületek van. Én a felét sem értem ennek a kiejtésnek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.