1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I am a little child."

"I am a little child."

Переклад:Я маленька дитина.

September 4, 2015

5 коментарів


Liubomir1111

Чому слово {little} неправильна вимова? Його транскрипція звучить /ˈlɪtl̩/ обясніть


shatoon2

Чому у реченні : "My little book" немає артикля "а", а у виразі "I am a little child" є?


7FEf2

Артикль не потрібно застосовувати, якщо з іменником використовується присвійний займенник. My — це присвійний займенник.


Fb8U1

У цьому курсі вивчається AmE (амер. англійська). Вимова деяких слів у AmE відрізняється від BrE. Особливо це стосується вимови t. У деяких випадках вона звучить як r. Little - ліре, pretty - пері і ін. Щодо вживання артиклів при наявності деяких займенників стисло і ясно у Драгункіна на стор 14: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу на Гениальный столбик.


ludlub34

"Я маленьке дитя" - теж вірно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати