1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I am a little child."

"I am a little child."

Переклад:Я маленька дитина.

September 4, 2015

6 коментарів


shatoon2

Чому у реченні : "My little book" немає артикля "а", а у виразі "I am a little child" є?


7FEf2

Артикль не потрібно застосовувати, якщо з іменником використовується присвійний займенник. My — це присвійний займенник.


Fb8U1

У цьому курсі вивчається AmE (амер. англійська). Вимова деяких слів у AmE відрізняється від BrE. Особливо це стосується вимови t. У деяких випадках вона звучить як r. Little - ліре, pretty - пері і ін. Щодо вживання артиклів при наявності деяких займенників стисло і ясно у Драгункіна на стор 14: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу на Гениальный столбик.


ludlub34

У мене немає мікрофона і тому я не можу практикувати вимову. Але я використовую голос диктора замість свого, і дуже часто вона сама себе не розуміє і мені зараховують помилку!!! Смішно! Як за нею повторювати, якщо вона себе не пізнає?!


Fb8U1

Даремно Ви так іронічно. Мою вимову приймає майже повністю. Треба правильно підібрати гучність, темп мовлення і, звичайно, не вважати свою вимову досконалою. Я багато разів прослуховую фразу, потім промовляю. Слухаю, чим вдрізняється моя вимова, виправляю і знову слухаю. Тільки потім записую.

Працюйте і успіх прийде!


ludlub34

"Я маленьке дитя" - теж вірно

Learn English in just 5 minutes a day. For free.