Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They have produced more beer this year."

Переклад:Вони виробили більше пива цього року.

3 роки тому

6 коментарів


Medveduchok

Перед приголосним ставиться "у", перед голосним " в", якщо я не помиляюсь.

3 роки тому

VitaliBondar

«Вони виробили більше пива цьогоріч»

2 роки тому

Lada826921

чому я написала у і воно не прийнало написало що правильно в

10 місяців тому

Yana_ned

Використання таких слів як yesterday, one year ago, last week, at that moment, that day, one day та інших у Present Perfect заборонено, оскільки при використанні цього часу акцент ставиться на досвіді, а не на часі, коли відбулася подія. Чому у даному прикладі ми використали this year? Не можу зрозуміти..(

2 роки тому

dmytro_o

"We can use present perfect to refer to a time which is not yet finished: Have you seen Helen today? We have bought a new car this week." (Not yesterday but today, not last year but this year)

https://learnenglish.britishcouncil.org/en/english-grammar/verbs/present-tense/present-perfect

1 рік тому

Alex981481

тот момент когда реально бесит, что этот сайт никак не поймет что между "у" и "в" нет никакой принципиальной разницы, и оба варианта будут правильными!!!!!!!!!!!!!!

1 рік тому