1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hangi tabaklar kirli?"

"Hangi tabaklar kirli?"

Çeviri:Which plates are dirty?

September 4, 2015

6 Yorum


vitosha4

Are kelimesi neden platesden sonra, soru cümlesi olduğu için önce olması gerekmiyor mu.

October 16, 2017

berke44

are kelimesi niye var yoki yanış yazmısın birdaha bak of

September 4, 2015

Selcen_Ozturk

İngilizcede fiilsiz cümle olmaz, Türkçedeki fiilsiz cümlelerde İngilizcede "to be" gelir

September 4, 2015

berke44

saol

September 5, 2015

berjantotr

c

January 20, 2018

ErayBa2

Soru işaretini koymayı unuttum.

April 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.