1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цій дитині подобається його …

"Цій дитині подобається його матір."

Переклад:The child likes his mother.

September 4, 2015

10 коментарів


Misha_T

А дитина це чоловічий рід, що вживається "his"?


38ud728od

Іменники, що позначають осіб чоловічої статі, замінюються займенником he, а жіночої статі - her. Оскільки іменник "baby" є універсальним (тобто може відноситись як до жіночої статі, так і до чоловічої), він замінюються займенником it, тобто по правилам правильною відповіддю взагалі має бути "it's".


diva815787

А чому неправильно This child likes his mother


38ud728od

До живих істот(тварин, людей) для позначення конкретності використовується артикль "the". "This" вживається з не живими предметами, а також у випадку знайомства людей : "This is my mate John. – Це мій знайомий Джон." У інших випадках використовувати вказівний займенник для прямої вказівки на якусь особу, крім ситуації знайомства, вважається нечемним.


Nick681667

В українській мові "дитина" - це вона, тому має бути "її матір", а не "його матір"


Leonid487113

The child likes her (or his) mom(mother). Ці два варіанти вірні (his or her), в залежності від статі дитини. В українській мові є дитина(жін. рід) але немає слова "дитин"(чоловічого роду) еге ж?


alex.diama

Якось надто обмежено... Дитина це тільки Child? Інших варіантів немає?


38ud728od

Існує також слово "baby", але воно перекладається як немовля. Саме слово "child" позначає дитину від "baby" до "teenager"(підлітка).


Olia278966

what kind of question is it? це лише мені формулювання даного речення здається дивним і стилістично і за значенням???


3uhI6

А якщо child є дівчинка ? Чи не правильно булоби its ? Нетрально до his і her.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати