1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Come try it!"

"Come try it!"

Fordítás:Gyere, próbáld ki!

September 4, 2015

12 hozzászólás


kormyke

A próbáld meg ezt. Nem jó?


budai.doc

Akkor nincs benne a "come" fordítása. Viszont az angol mondatból szerintem hiányzik az "and" a két ige közül.


Mamika51

A "gyere, próbáld meg azt". Miért nem jó?


gk_tomii

Mert ez felszólítás és itt a Gyere, próbáld ki! a jó megoldás


MartonGeza

A "gyere megpróbálni", vagy a "gyere kipróbálni" megoldásokat is javaslom elfogadni, pl a magyarul kicsit szokatlanul hangzó "gyere, próbáld" helyett.


Zsuzsa3

A gyere kóstold meg miért nem jó? Hiszen a try-hoz azt írja, hogy megkóstol-t is jelent.


armiba

az is jó, ha előtte főzésről, kajáról volt szó


testegyensuly

A válaszom sztem jó


pityesz326669

Miert nem jo a probald meg kifejezes?


SzilardKoc

Gyere, kóstold meg! Miért nem jó?


Fikusz75

A próbáld ki, miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.