1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця дівчина має коня."

"Ця дівчина має коня."

Переклад:The girl has a horse.

September 4, 2015

8 коментарів


Noxter1

коли писати "а", а коли ні?


23TY4

А коли пишеться the ?


Nordry

Якщо без деталізації у вийнятки, то можна сказати, що означений артикль вживається перед іменниками в однині, про які і ви, і ваш співрозмовник точно знаєте, що у розмові йдеться саме про цей, конкретно визначений об'єкт, а не про будь-який інший такий самий. Етимологічно походить від вказівного займенника "that", принаймні так вважають британські лінгвісти, а їм у цьому плані видніше - тому часто при перекладі може приймати значення, аналогічне вказівним займенникам this, that, these, those. Це, до речі, одна з причин, чому у даному курсі розробниками для наочності було вирішено перекладати the, хоча в нас і прийнято вважати, що артиклі не перекладаються.


fA9Y4

В мене таке вже другий раз я пишу реченя а мені вибиває що це неправильно пишуть точно таке саме речення члму неправильно ?!?


23TY4

При імениках


Nordry

Зайве уточнення, адже артиклі взагалі вживаються тільки з цією частиною мови. Навіть якщо між артиклем і іменником стоїть якесь інше слово/слова, він стосується саме іменника.


Tanya498229

Чому has a не have


Yuliakryn

тому що це вона третя осоюа однини

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.