Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ця дівчина має коня."

Переклад:The girl has a horse.

3 роки тому

4 коментарі


23TY4

А коли пишеться the ?

5 місяців тому

Nordry
Nordry

Якщо без деталізації у вийнятки, то можна сказати, що означений артикль вживається перед іменниками в однині, про які і ви, і ваш співрозмовник точно знаєте, що у розмові йдеться саме про цей, конкретно визначений об'єкт, а не про будь-який інший такий самий. Етимологічно походить від вказівного займенника "that", принаймні так вважають британські лінгвісти, а їм у цьому плані видніше - тому часто при перекладі може приймати значення, аналогічне вказівним займенникам this, that, these, those. Це, до речі, одна з причин, чому у даному курсі розробниками для наочності було вирішено перекладати the, хоча в нас і прийнято вважати, що артиклі не перекладаються.

4 місяці тому

23TY4

При імениках

5 місяців тому

Nordry
Nordry

Зайве уточнення, адже артиклі взагалі вживаються тільки з цією частиною мови. Навіть якщо між артиклем і іменником стоїть якесь інше слово/слова, він стосується саме іменника.

4 місяці тому