"Matky mají rády svoje děti."

Překlad:Mothers like their children.

September 5, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


hajounek

Proč se zde nepoužije člen "The mothers.." ? Děkuji


Eva988738

Proč ne love??? Jednou napíšete ,že v souvislosti s osobami se používá love a ne like a podruhé to zase neberete


Soa828350

Kdysi nás učili překládat like u osob jako milovat, taky mne to mate. Nevím ale jestli to není amerikanismus.


sarka494415

Proč nemuze byt The mothers...? V opacnem prekladu mi to vzali.... Meli bapsano The mothers .... A ja prelozila jen Matky ....


milacek3

Proč neuznává the mothers


ladavala

Čtěte, prosím, nejprve diskuzi, než napíšete nový příspěvek. Už to tu vysvětloval jgstcd. Jedná se o obecnou informaci o matkách.

Určitý člen zajistí, že člověk, který mluví, a člověk, který poslouchá, budou mít v hlavě stejnou představu o významu podstatného jména. Jedná se totiž o nějaké konkrétní a určité podstatné jméno. Když v konverzaci řeknu the car, ten, s kým mluvím, si představí stejné auto jako já (tedy například to, o kterém jsme se před chvilkou bavili, nebo to, které právě před námi zastavilo). Kdyby nevěděl, o kterém mluvím, a já stejně použil the car, bude na mě asi nechápavě zírat a komunikace neproběhne.

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


Karlososs

mothers like their childern proč mi to neuznalo tento překlad??


Jane888624

Je tam chyba - children !


DadikCZ

Co by to zapříčinilo kdybych napsal: Mothers have like their children? Matky mají rády..... Nebo have je jen jako že něco vlastním fyzicky?


sarka494415

Protože už přímo slovo "like" znamená " MÍT RÁD"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.