1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kiam vi ridetas, mi volas tu…

"Kiam vi ridetas, mi volas tuj kisi vin!"

Translation:When you smile, I want to kiss you right away!

September 5, 2015

19 Comments


andrewgtreantos

Rideti, kaj la mondo ridetas kun vi


claire_resurgent

Proverbs tend to be in either the present realis or conditional irrealis.

Realis: Oni/vi ridetas kaj la mondo ridetas kun oni/vi.

Irrealis: Oni/vi ridetus kaj la mondo ridetus kun oni/vi. Rideti kaj la mondo ridetus kune.

("-i" as the main verb indicate an irrealis verb with its subject dropped)

It doesn't make sense to join ridetu...kaj...ridetas. But one could say:

Ridetu ĉar (tiam) la mondo ridetos kun vi.


Humilulo

i agree Claire, but i also think it makes sense to say, 'ridetu, kaj la mondo ridetos kun vi'.


Fatballs1

Sed plaru kaj vi ploras sola , car la mondo volas vian gojan sed gi havas suffice zorgojn mem si


jclocks88

Whoa, Duo, easy there fella.


hodges.wt

Mi esperas, ke ĉi tio estas Sofia kaj Adamo.


loneobserver42

Sofia and Adam are actually the names of Zamenhof's children


EsperantoEthan

Jen Esperantisto kiu ankoraux studas Esperanton!


drigoro2000

Mi volas, ke estu iu ke diras al mi ion similan :')


Ormagoden

Best phrase so far. Loving it...


EsperantoEthan

"I don't even wait. I just start kissing them"


unueco

Esperantist are such an affectionate group! Ripe for love!!!


nilotsagabea

Why not "Tiam vi ridetas..."?


mizinamo

For the same reason that in English we say "When you smile..." and not "Then you smile...".


JustinBrad525351

Ĉi tio estas la rakonto de knabino kiu ploris rivero kaj dronis la plena mundo ŝi spektis tiel malĝoja en bildoj sed mi kompleta amo ŝia kiam ŝi ridetis


tehferg

Why is it tuj here instead of vi or vin?


mizinamo

Why is it tuj here

tuj = immediately

instead of vi or vin

Note sure what you mean with "instead of" -- there is a vin in that sentence.


ibuhara

can we place tuj at the end? mi volts kisi vin tuj!

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.