"Herkes senin stilini sever."

Çeviri:Everyone likes your style.

3 yıl önce

10 Yorum


ebulkerem

Like neden olmuyor

1 yıl önce

saidnursi

S niye kotduk he she şt te olmuyo muydu

3 yıl önce

MustafaBahadR
MustafaBahadR

Anybody nobody noone everybody vs. bunların hepsi s takısı alıyor anlamına bakılmaksınız

3 yıl önce

DoganLokman

Bende aynı hataya düştüm s koysam mı dedim daha sonra anlama bakıp s koymadım @Mustafa BahadıR açıklama iöin teşekkür ederim

2 yıl önce

EmelEmel3

All neden kulnamiyoruz

2 yıl önce

AdilHseyin

"All", "tümü, hepsi" gibi anlamlara gelir.

1 yıl önce

Mrym_44

Everyone your style likes. Olur muydu?

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Everytwo likes your style :D

1 yıl önce

ayten674607

Everybady olur muydu?

1 yıl önce

SevgiAhisk

Evereybody ve everyone arasindaki fark me

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.