1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have to appear in person…

"You have to appear in person."

Překlad:Musíš se dostavit osobně.

September 5, 2015

14 komentářů


Martuska833511

Objevit osobne, nebo osobne objevit - ja pouzivam obe spojeni. Proc to neuzna?


jardanovk

Musis v ni objevit osobnost..jsem uplne vedle....;-)


Nemesis_NaR

Ted nevím, či to je hlášení chyby, nebo žádost o vysvětlení...

Jestli to druhé, tak ano, "do something in person" znamená "udělat něco osobně." Ve vaší větě (když už nic jiného) se jaksi odnikud objevilo to "v ní".


Filomena.Prvni

V české Kotlině se též říká: "Máš se dostavit osobně." Je to správně a nezní to tak rozkazovačně.


Hermez

"Musíš PŘIJÍT osobně" nelze? Význam tak chápu, na úřadech se to tak říká..


Gilgongo1

"Budete se muset dostavit osobně" mi nepřijde jako chyba


Nemesis_NaR

Až na to, že to je v budoucím čase. V AJ by tvoje věta tedy byla: "You will have to appear in person"


robin.sk

You have to come in person by šlo?


124jan

prečo je tam "you" ked je to rozkaz


nueby

Protože to není věta rozkazovací.


Any347142

,, You'' znamená v překladu ty nebo vy. Tak proč mi to neuznává ,,Musíš se dostavit osobně ''. A uzná jen ,, Musíte se dostavit osobně''


nueby

"Musíš se dostavit osobně." je už dlouho hlavní překlad, který se objevuje i v nadpisu této diskuse. Když je něco v uznaných překladech, natož pak překladem hlavním, už jsme pro jeho přijetí udělali maximum. Zbytek je na zaměstnancích Duolinga.


L000SER

Se musis dostavit osobne!


Milo831930

"Musíš dostavit se osobně" mně nepřipadá jako chyba nebo se pletu?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.