Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The student wrote a negative comment."

Μετάφραση:Ο μαθητής έγραψε ένα αρνητικό σχόλιο.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


Kalliopi16

the student wrotes έγραψα εγώ ....δεν παίρνει "s" στο τέλος το ρήμα αφού είναι τρίτο πρόσωπο??

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

Τα ρήματα παίρνουν ένα -s στο 3ο ενικό πρόσωπο μόνο στον "present simple"!!! Στον αόριστο το ρήμα δεν αλλάζει από πρόσωπο σε πρόσωπο. Πχ:

  • I write = εγώ γράφω
  • he writes = αυτός γράφει

αλλά

  • I wrote = εγώ έγραψα
  • he wrote = αυτός έγραψε

:-)

πριν από 3 χρόνια

Johnistn

Oxi.den uparxei lexh wrotes sta agglika

πριν από 2 χρόνια

Kalliopi16

ευχαριστώ πολύ!!

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το -s προστίθεται στο τρίτο πρόσωπο ενικού στον ενεστώτα μόνο.

πριν από 2 χρόνια

Kalliopi16

ευχαριστώ πολύ!!

πριν από 2 χρόνια

Σχετικές συζητήσεις