"The student wrote a negative comment."

Μετάφραση:Ο μαθητής έγραψε ένα αρνητικό σχόλιο.

September 6, 2015

6 σχόλια


Kalliopi16

the student wrotes έγραψα εγώ ....δεν παίρνει "s" στο τέλος το ρήμα αφού είναι τρίτο πρόσωπο??

September 6, 2015

panagiotis_ts

Τα ρήματα παίρνουν ένα -s στο 3ο ενικό πρόσωπο μόνο στον "present simple"!!! Στον αόριστο το ρήμα δεν αλλάζει από πρόσωπο σε πρόσωπο. Πχ:

  • I write = εγώ γράφω
  • he writes = αυτός γράφει

αλλά

  • I wrote = εγώ έγραψα
  • he wrote = αυτός έγραψε

:-)

September 6, 2015

Johnistn

Oxi.den uparxei lexh wrotes sta agglika

December 28, 2015

Kalliopi16

ευχαριστώ πολύ!!

January 19, 2016

D_..
Mod

    Το -s προστίθεται στο τρίτο πρόσωπο ενικού στον ενεστώτα μόνο.

    January 8, 2016

Kalliopi16

    ευχαριστώ πολύ!!

    January 19, 2016

    Σχετικές συζητήσεις

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.