1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The student wrote a negative…

"The student wrote a negative comment."

Μετάφραση:Ο μαθητής έγραψε ένα αρνητικό σχόλιο.

September 6, 2015

6 σχόλια


Kalliopi16

the student wrotes έγραψα εγώ ....δεν παίρνει "s" στο τέλος το ρήμα αφού είναι τρίτο πρόσωπο??


panagiotis_ts

Τα ρήματα παίρνουν ένα -s στο 3ο ενικό πρόσωπο μόνο στον "present simple"!!! Στον αόριστο το ρήμα δεν αλλάζει από πρόσωπο σε πρόσωπο. Πχ:

  • I write = εγώ γράφω
  • he writes = αυτός γράφει

αλλά

  • I wrote = εγώ έγραψα
  • he wrote = αυτός έγραψε

:-)


Johnistn

Oxi.den uparxei lexh wrotes sta agglika


Kalliopi16

ευχαριστώ πολύ!!


D_..
Mod
Plus

Το -s προστίθεται στο τρίτο πρόσωπο ενικού στον ενεστώτα μόνο.


Kalliopi16

ευχαριστώ πολύ!!

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.