"Heservescoffee."

Переклад:Він подає каву.

3 роки тому

4 коментарі


revolty

Написав один в один, видало помилку

3 роки тому

Raikoho

чому не He serves a coffee?

1 рік тому

Nordry
Nordry

У більшості випадків перед незчислюваними поняттями артикль не ставиться, але у випадку з кавою артикль "а" можна вжити, але лише у випадку коли йдеться про одну чашку кави. Наприклад, у кав'ярні Ви вільно можете сказати "I would like a coffee" і Вас чітко зрозуміють, що Ви замовляєте саме філіжанку кави. :)

1 рік тому

vlad615621

Перед неисчесляемыми артикль не ставится.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.