1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He serves coffee."

"He serves coffee."

Переклад:Він подає каву.

September 6, 2015

5 коментарів


revolty

Написав один в один, видало помилку


Raikoho

чому не He serves a coffee?


Kaminari_Shiro

У більшості випадків перед незчислюваними поняттями артикль не ставиться, але у випадку з кавою артикль "а" можна вжити, але лише у випадку коли йдеться про одну чашку кави. Наприклад, у кав'ярні Ви вільно можете сказати "I would like a coffee" і Вас чітко зрозуміють, що Ви замовляєте саме філіжанку кави. :)


vlad615621

Перед неисчесляемыми артикль не ставится.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.