1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl has the plates."

"The girl has the plates."

Překlad:Ta dívka má ty talíře.

September 6, 2015

5 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

OndrejUK

Divka ma TY talire... ROFL

March 4, 2019

PetrKokySt

zkusil jsem a "ty talíře má ta dívka" - což mi přijde česky "správnější" z hlediska slovosledu není uznáno ... jen k zamyšlení, chápu, že algoritmus na vyhodnocení je problematický, ale může dojít k zafixování špatných návyků ;)

October 2, 2019

jana750286

Gg

November 21, 2017

marta545546

Proc tam neni have misto has???

March 18, 2016

Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného (on, ona, ono) jsou jedinou vyjímkou, kdy se anglické slovo časuje = mění svůj tvar. Většinou se přidá "s" - "I eat x He eats", ale u slovesa "have" to je "he has"

March 18, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.