1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей чоловік читає їй цю газе…

"Цей чоловік читає їй цю газету."

Переклад:The man reads her the newspaper.

September 6, 2015

17 коментарів


olenkam10

я натискаю на правильну відповідь,а мені вибиває,що це не правильно. що робити?


megasuperman145

Кнопка повідомити про проблему


Olena481584

Так само. І що робити? Заново проходит? Ні. Зробіть щось з цим.


karinkaEng

В яких випадках треба ставити до дієслова -s


RooneyV

При he,she,it, тобто наприклад "Він читає газету" перекладається "He reads the newspaper", а до I,you,we, they відповідно -s не ставиться, тобто якщо буде "Я читаю газету" переклад "I read the newspaper" чи "Вони читають газету" переклад "They read the newspaper" і так далі.

Надіюсь я зрозуміло пояснила, і не помилилась.


Ukrop2006

Ти помилилась Не "Надіюсь" ,а "сподіваюсь"


borsh3

І я щось туплю з цим


Lana_comp

коли щось роблять він і вона. Щоб не забути, запам'ятайте: він і вона люблять долари ( тобто S)


IamSociable

Цікаве порівняння.)))


english60583

Якщо він, вона, то треба добавляти -s


Helen1148

А чому the ? A не this


SvzD3

Відповіла слово в слово правильно, а пише що не правильно


Ukrop2006

весь час забуваю про "S"


pazx14

Я натискаю на правильну відповідь,а воно пише,що неправильно...


DorianGray85108

дістала програма. ну якого біса постійно вимагати перекладати "цей" як the? ну це ж взагалі неграмотно артикль перекладати... постійно автоматом хочеться написати "this", а воно тоді як помилку видає... жесть

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати