1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я написав дві статті."

"Я написав дві статті."

Переклад:I wrote two articles.

September 6, 2015

2 коментарі


892O

Вважаю що тут буде правильніше Perfect - "I have written two articles.", бо "I wrote" вказує лише на "Я писав" (а чи дописав, чи не дописав - невідомо).


VadimRomanko

В українській є недоконана та доконана форма дієслова. А в англійській - невизначена та доконана. А так як доконана у них складно формується, то англічаани її не дуже люблять, а американці ще меньше. Ваш переклад буде більш точним, але менш вживаним.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати