"Estas nekredeble!"

Translation:It is unbelievable!

September 7, 2015

6 Comments


pablussky

Kial "nekredeble" kaj ne "nekredebla"? Cxu gxi ne estas adjektivo?

October 10, 2016

salivanto

Adjectives can only modify substantives. When there's no substantive, you use the e-ending.

October 11, 2016

ConstantJoe

Nekredeble, Jeff!

September 7, 2015

CloudeAytr

Ĉu nekredebl- kaj malkredebl- egalas kune?

January 4, 2016

Maa249530

Unue mi pensis nek-red-eble anstataŭ ne-kred-eble.

June 21, 2016

FredCapp

Do estis la amaso da eraroj kiuj mi faris ĉi vespere.

September 10, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.