1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eat an apple!"

"Eat an apple!"

Překlad:Snězte jablko!

September 7, 2015

55 komentářů


Jan253062

Proč je akceptováno jen množné číslo? "sněz jablko"?


Nemesis_NaR

Se řekne "to eat an apple".

Zato vynechání podmětu, tak jak to je ve výše uvedené anglické větě, je způsob, jakým se v angličtině tvoří rozkaz. Tedy "Jez/Sněz/Jeztě/Snězte jablko"


KatyD.1

Akoto, že ma to hodnotí skôr ako vetu vyslovim? O.o


Nemesis_NaR

Lebo mikrofon nepremáva. Je to super nápad, ale jeho praktické provedení pokulhává. Proto spíš doporučujeme ho v nastavení vypnout.


NattyCatty1

Já jsem napsala Jím jabko a neuznalo mi to....


Nemesis_NaR

V angličtině musí vždy být vyjádřený podmět. "Jím jablko" musí vždy být "I eat an/the apple", bez "I" to nejde, bez "I" to opravdu znamená rozkaza "Jez jablko"


kacenka9

nikoliv. Oznamovaci veta v AJ nemuze vypustit osobni zajmeno. ze slovesa se neda poznat, ktera osoba to je, krome 3. os. c. jednotneho a to jen v pritomnem case. Jediny pripad, kdy neni osobni zajmeno je rozkaz.


Minecraftak

Blbina jako mám to dobře a ono mi to označí jako špatně!!!!!!!!!!!!!! :O


MadelineIl1

Řekla jsem eat a apple a měla jsem to špatně jaký je rozdíl mezi eat an apple a eat a apple


kacenka9

No, cviceni na vyslovnost jsou velmi nekvalitni. Vetsinou doporucujeme lidem vypnout mikrofon a tim se jich zbavit. Obcas reknou 'veverka' a uzna jim to vetu o kvetinach v parku. Obcas se muze rodily mluvci pretrhnout a stejne mu to neuzna.

nicmene spravne je AN apple, protoze pred VYSLOVOVANYMI samohlaskami je neurcity clen AN a ne A, protoze jinak je to na zakoktani a poprskani se. Lepe se to vyslovuje.


AlaNellPou

Proč nejde "jíst jablko"??


Filomena.Prvni

Protože viz výše v diskusi. Věta by v AJ vypadala takto: "To eat (=infinitiv) an apple." Zde se jedná o rozkazovací způsob, kde se vynechává ukazovací zájmeno (he, she...).


JiriPechar

Překlad : Sněz jablko! To je blbě? Dik


kacenka9

Neni. Takovy preklad je uznavan


Peter573335

Muze byt veta typu: Snez to jablko! ? Nevzalo mi to.


ValaCZE

Nemůže, v AJ větě není určitý člen.


Tereza434263

Jakto, že to neuzná český překlad Sněz jablko! Uzná to pouze Snězte jablko! Díky.


ValaCZE

Bereme i Sněz jablko!. Příště až vám to nevezme pořiďte důkaz screenshotem. Ať můžeme argumentovat výš.


heduska1

Proč to není jíst jablko? Děkuji


Filomena.Prvni

Výše v diskusi je to již několikrát vysvětleno.


nikoland2

Z 'Eat an apple!' nelze poznat, zda se jedná o jednotné či množné číslo, tudíž to lze přeložit jako 'Sněz jablko!' nebo také 'Snězte jablko!' ...


ValaCZE

Příště než napíšete příspěvek si přečtěte diskuzi. Tohle už se tu řešilo.


Jakub794207

Nema tam byt you?


ValaCZE

Nemá, je to rozkaz.


Jakub678955

Proc je snĕzte spravne?


kacenka9

Protoze te osobe vykam


hortova80

Proč mi to neuznalo ''Jím jablko,,?Proč se tam dalo ''Snězte jablko,,?


kacenka9

je to jiz nekolikrat vysvetleno v techto diskuzich. Prosim ctete je, nez polozite opakovanou otazku.


PemyslBouc

Sněz, nebo snězte. Jako by to angličtina dokázala rozeznat.


kacenka9

Nedokazala a proto je uznavano oboji


Petra684410

Nemůže být Jez jablko?


TomPalm

Aplikace vyžaduje pouze formulaci ve formě snězte a nikoliv variantu sněz. Ta je taktéž správná


kacenka9

uznava, nebo by mela, oboji. Varianty vykani tam jsou


HajdaaSkiL

Proc to nemuze byt Jez jablko ale jezte


Renata985184

Proc nemuze byt preklad snez jablko?


Karel400144

Může a je uznáván, jak už Kačenka9 před půlrokem o pár komentářů výše uvedla.


Renata985184

Dik. Uznano mi to nebylo a predchozi diskuze se mi bohuzel nezobrazila, ostatne jako u vetsiny diskuzi.


terka_vikynelly

Peoč to neuznalo jíst jablko?


kacenka9

ctete predchozi diskuze, kde to bylo nejmene 4x vysvetleno!!!


Varmen2

Proc se to preklada jako Snězte jablko! (V množném cisle)?


tereza531760

Nemělo by to být Snězte to jablko


kacenka9

Neni tam 'TO"


matej06

Neuznalo mi to "sněz to jablko!"


kacenka9

tam neni 'to'. Je to zcela neurcite jablko. jen po dotycnem chceme, aby snedl nejake jablko


Jana130698

Proč nemůže být sněz?


MichalPravdik

Myslel jsem si, že je to jíst jablko.


Veronika796729

Proč je tam snězte když tam není osoba?


AlesDobrovolny

Jak se dá říct anglicky "Jíst jablko!"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.