1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Překlad:Ona pije.

September 7, 2015

9 komentářů


asahi77

Zvlastni,napsal jsem ona pije a nevzalo to,pry nepisu cesky.

October 21, 2015

Nemesis_NaR

Težko říct, tady by pomohl asi jenom Printscreen. A možná ještě o jaký typ cvičení šlo.

October 22, 2015

pmondy

Má se napsat co slyšíš anglicky

December 21, 2015

Nemesis_NaR

Ano. Pokud to bylo cvičení s reproduktorem, tak tam je za úkol psát anglicky.

June 5, 2017

kaja145795

Napsala jsem ona pije a take mi to nevzalo

May 2, 2017

kacenka9

To je hlavni preklad. Na jakem zarizeni to delate? Mobilni aplikace se zdaji byti vice poruchove

May 2, 2017

nely2005

Me se tam píše jenom pije ale nepíše to ona pije

September 7, 2015

jgstcd

Nevim zda rozumim na co se ptate, ale bereme "ona pije" i "pije".

September 7, 2015

Gaxil

K slovesu v češtině určujeme rod v AJ ne to znamená že v Češtině to odvodíme.

September 16, 2015
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.