Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"She drinks."

Překlad:Ona pije.

před 2 roky

16 komentářů


asahi77

Zvlastni,napsal jsem ona pije a nevzalo to,pry nepisu cesky.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Težko říct, tady by pomohl asi jenom Printscreen. A možná ještě o jaký typ cvičení šlo.

před 2 roky

Natlie323951

Má to být ANGLICKY

před 8 měsíci

pmondy

Má se napsat co slyšíš anglicky

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ano. Pokud to bylo cvičení s reproduktorem, tak tam je za úkol psát anglicky.

před 1 rokem

Razzy215438

Neuznalo mi to "ší dringz"

před 2 měsíci

kaja145795

Napsala jsem ona pije a take mi to nevzalo

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To je hlavni preklad. Na jakem zarizeni to delate? Mobilni aplikace se zdaji byti vice poruchove

před 1 rokem

kiki891376

hej ja taky budu pít

před 6 měsíci

JifRus

Napsala mi to same .dobre napsana odpoved byla oznacena za špatnou

před 1 rokem

Vla720093

Nebe odpověď "ona pije" za správnou a bez toho nepustí dál.

před 1 rokem

Jarda707045

a nemá tam být Ona pije, jakože velké O?

před 1 rokem

Petr652698

Napiste She drinks a pusti vas to dal je tam chyba

před 11 měsíci

nely2005

Me se tam píše jenom pije ale nepíše to ona pije

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nevim zda rozumim na co se ptate, ale bereme "ona pije" i "pije".

před 2 roky

Gaxil

K slovesu v češtině určujeme rod v AJ ne to znamená že v Češtině to odvodíme.

před 2 roky