1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The identity"

"The identity"

Fordítás:A hovatartozás

September 7, 2015

17 hozzászólás


madeec

Amit lehet hallani normál és lassú sebességnél is: "The idenly" Hibás!!


ZsoltyN

nem tudom mit hall it mindenki, de az amerikaik igy ejtik ki.


Bencsika

Így van, mindegy, hogy mit írnak a szótárakban a kiejtésről, a beszélt nyelvben ilyen elharapottan fogod csak hallani egy anyanyelvitől, főleg Amerikában


Sotech1

Aki tud beszélni amerikában az se így ejti ki. (bár néhány redneck lehet), de egy nyelvoktatónak a hivatalos kiejtést kell(ene) tanítania - http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/identity Így kell(ene) kiejteni, ott van UK és US kiejtés is, szóval /aɪˈden.li/ helyett /aɪˈden.tə.ti/ a helyes. (jelentve)


bela0830

A kiejtést továbbra sem tökéletes


Kriszti128669

Az egyéniség nem jó?


Tarnai

Az identitás egyfajta (személy-) azonosságot, valahova tartozást jelent. Az egyéniség talán inkább: individuality volna.


Abenhakan

Igen, magyarul esetleg önazonosság, de ezt szakértőkön kívül nem nagyon használják szerintem.


HedvigMero

A szemelyiseget miert nem fogadja el?


Maci1946

Mert az personality !


djk11

A hangfelvétel még mindig rossz, hibás!


oXcsillagXo

Nem tudom mikor volt rossz a kiejtes, nekem most jonak tunik.


Fec112763

"ájdentidi" - ez a identidás, mi van ezzel?


Cseresznyeskert

a kiejtés most sem jó


m1l6n

Az identitast mi szohasznalatban magyar kornyezetben hasznaljuk. Ezert szerintem ennek is jonak kell lennie

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.