"The research"

Fordítás:A kutatás

September 7, 2015

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


IstvanMorv

"A kutató." Miért nem jó?


IstvanMorv

Elfogadom a válaszodat, de a szó magyar jelentései között a "kutató" is szerepelt, azt sugallva, hogy a szó ezt is jelenti.


fectroll

Akkor azt jelentsd, mert ez lehet, hogy hiba.


karak74

Javították! Kérem, így kell ezt csinálni!


KollerMisi

pedig oda van írva!!!


Szabarine

eddig számtalanszor elfogadta hogy keresés most nem érthetelen


johalasz46

Keresés. Sajnos, ma sem fogadta el. - 2022.01.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.