1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her knowledge is interesting…

"Her knowledge is interesting."

Překlad:Její znalosti jsou zajímavé.

September 8, 2015

32 komentářů


Petsu35

Šlo by zde i "Her knowledges are interesting."?


jgstcd

Neslo. "Knowledge" neni pocitatelne a proto nema mnozne cislo.


PetrHavranek

Šlo by: "Její znalosti jsou působivé." ?


jgstcd

To uz je spis "impressive" nez "interesting".


KiwiCZ

šlo by i "její vědění je zajímavé"?


Nemesis_NaR

Asi ano, ani mě, ani slovník lepší překlad pro "vědění" než "knowledge" nenapadá. Takže nezapomínat na tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Praha2017

Skoro čtyři roky později presně tento překlad ještě není uznán.


Antonspele

Jak to, že knowledge je v této větě přeloženo jako znalosti? Nemělo by to být jen znalost? Znalosti jsou přece knowledges?


kacenka9

Knowledges neexistuje. Toto slovo v AJ nema mnozne cislo. Viz diskuze vyse


Vlcek1942

Znalosti = množné číslo, v angličtině ne? Ptám se, protože je psáno "Her knowledge is...", což byl považoval za jednotné číslo a přeloženo je "Její znalosti jsou...", což je zase množné číslo. Angličtina nemá pro "znalosti" výraz "knowledges"?


nueby

Správně. Vy to asi v diskusi nevidíte, ale už dvakrát jsme tu řekli, že KNOWLEDGES neexistuje.


Lukas554967

Vzdelani je spatne?


Filomena.Prvni

"Její znalosti (vědomosti) jsou obdivuhodné." je dle mého názoru nejvýstižnější překlad.


Anna5875

Podle učeni ze školy bych použila výraz- Her knowledge are interesting. Jeji znalosti jsou zajimavé. Mam tomu rozumět tak, že kdyz tam je IS, dá se to brat jako - Její znalost je zajimava? Děkuji za vysvětlení. Anna


MMM0J6

Ahoj, znamená to, že znalost a znalosti se řeknou knowledge. Protože to je něco nehmatatelného? Je možné někdy použít knowledges?


tatka_
Mod

Už se to tady v diskuzi několikrát objevilo. "knowledge" nemá množné číslo.


Daneek16

proc nemuzu dat vedomosti misto znalosti?


Avtokrat

Jeho vědomosti jsou zajímavé je špatně proč?


tatka_
Mod

S vasi dobou studia na Duo predpokladam, ze slo jen o prehlednuti HIS, HER


Dawido69

Jeji znalosti jsou interesantni.


ZuzanaJurk2

Prosím, jak ve slově knowledge is, poznám, že jde o množné číslo? Děkuji.


jenda48

Vice číst neškodí. Již více jak dva roky...citace: "Knowledges neexistuje. Toto slovo v AJ nema mnozne cislo." Katy a pak vícekrát opakovaně. Nebo máte nevhodný slovník? Countable c, uncountable uc slušné slovníky (zejména výkladové), nebo jinak upozorní že knowledge je znalost(i) tudíž podobně jako podst.jmeno dveře....jedny nebo desatery?, takže potom kontext....


Kaenka983916

Proč není správně: jeho znalosti jsou zajímavé...?


jenda48

Vy tam někde vidíte his? Já tedy nikoliv. His a her není totéž.


Ji8I1O

Proč je tam "is" a ne "are"? Díky

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.