Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea vede."

Traducere:She sees.

acum 2 ani

7 comentarii


anelis10

De ce este sees si nu see

acum 2 ani

andrandrusca

Pentru ca la persoana a treia singular (she, he, it) se adauga un "s" la finalul verbului.

acum 2 ani

IustinaPin

Daaaaaa

cu 7 luni în urmă

IustinaPin

Daaaa

cu 7 luni în urmă

Denidenisa662986

Vai ca nu am pus un sa zice ca nu e bine!!!

acum 2 ani

SimionLari1

Pentru ca dupa cum ai auzit si de la ANDRA la pers a treia singular se adauga un S la finalul verbulu,iar EA este un verb.

acum 1 an

SammSamy

"Ea " este pronume .. poate "vede" este verb..

cu 2 luni în urmă