1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The girl wins a book."

"The girl wins a book."

Переклад:Ця дівчина виграє книгу.

September 8, 2015

6 коментарів


Andrii_Zakarp

"дівчина виграє книгу" видає за помилку.


AngrySye

"дівчина виграє книгу" - чому неправильно?


Rabbasov

а коли замість "У" пишеш "В" теж помилка як і у випадку з "із" та "зі"...але це усе пусте порівняно із користю програми


alex182644

Добре. Якщо "Ця дівчина виграє книгу" це вірна відповідь, то чому "Ця дівчина виграє цю книгу" не вірна? МАЯЧНЯ!!!!


English978067

Тому що "a book",а не "the..."


VitaliyTar2

Різні артиклі: THE girl і A book.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.