1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is ours."

"It is ours."

Překlad:To je naše.

September 8, 2015

3 komentáře


Jenda-48

Bere to obé. "Je to naše" a "To je naše". Otázka, kdy Duolingo nepřipouští záměnu českého slovosledu? Obecně platí, že změna slovosledu v češtině mění nikoliv význam, nýbrž důraz. Pokud vím, v AE tomu tak není, existuje relativně pevný slovosled, obvykle česky vyjadřovaný jako pravidlo
SVOMPT subject-verb-object-manner-place-time, přičemž důraz na konkrétní příslovečné určení je na konci věty, to lze i měnit.


josef212079

je to nase to nebere


kacenka9

Melo by. Je to mezi prijimanymi, ale zda se, ze u nekterych vet i prijimane texty obcas stavkuji.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.