1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vy máte několik knih."

"Vy máte několik knih."

Překlad:You have a few books.

September 8, 2015

16 komentářů


Jacob223209

Nechapu proč u vety "i have few books" není clen a u vety "you have a few books" clen je. Děkuji předem za odpověd.


jgstcd

Obe jsou spravne, ale maji rozdilne vyznamy. "A few" = "několik", zatimco "few" = "malo".


davidbartos2580

OK, ale prečo neurčitý člen pri pluráli?


ladavala

Píšete OK, ale zřejmě jste to moc nepochopil. To není neurčitý člen, ale součást slovního spojení "a few" které znamená několik. Bez "a" znamená "few" málo.


PavelNovk773781

Doteď jsem žil v domnění, že a few znamená pár a few málo. A že pro několik je vhodnější equivalent several...


RadkaKomarka

proč se jako správná odpověď nabízí "you have a several books¨ a přitom v nápovědě překladu slovíčka "několik" se slovo "several" vůbec nenabízí? Děkuji


MidNor

Proč je v napovědě pro "nekolik" few? Proč tam není a few?


Kasik0

Proč nemůže být: you have a little bit of books


kacenka9

Llittle bit je kousek. To byste si z te knihy musela kus odlomit. Muzete mit little bit of coffee, tak jeste na jedno kafe tam je, ale tim to konci. V podstate se pouziva na nepocitatelna podstatna jmena.


tomra2

Jakto ze je neurcity clen u mnozneho cisla? DIky


Honza45

Čtěte výše! "A few" je fráze.


vojo12765f

"A few" je niekoľko aj pár? Ď


Tonda623910

doposud bylo vždy a few překládáno jako pár knih


ladavala

"a few" je opravdu pár i několik a obojí je také uznáváno. Samotné "few" je málo.

https://slovniky.lingea.cz/anglicko-cesky/a%20few

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.