"On plave."

Překlad:He swims.

September 8, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Petru41687

použila jsem špatně he swim, tedy bez s a napsalo mi, že je to he floats ? Jaký je mezi těmito slovy rozdíl ?


kacenka9

no, on si system vybira ze vsech moznych odpovedi a nekdy streli dost daleko od toho, co uzivatel zamyslel. Ucitel by vas zde opravil na 'swims'. Float je vznaset se, at jiz ve vzduchu nebo se volne vznaset na vode, treba lode take float, nikoliv swim.


GrandeVolo

Kdy mám používat swim a kdy swims?


jgstcd

V pritomnem casu je "swims" 3. osoba jednotneho cisla a "swim" vsechno ostatni.


Lukito10

Člověk, který vytvořil tuto aplikaci měl problém s angličtinou, protože živé bytosti jako lidé a zvířata plavou-swim. U neživých věci se používá slovo-float. Pokud je 'on plave' musí být 100% - he swims. Zkuste google překladač-on plave a potom napište dřevo plave...


Karoliina765050

Z vety lze predpokladat, ze 'on' znamena osoba muzskeho pohlavi, ale nelze vyloucit, ze by to mohlo znamenat i napr. vor.

A argumentace google prekladacem byl asi vtip, ze? :D


kolicekcz

Dal jsem swims a nevzalo to proč ?


MarekGargu

Dik taky jsem to nevěděl


LenkaDivio

Souhlasím s Petrus. Jak to tedy je a co znamená floats?


kacenka9

odpovedela jsem pod jejim postem


Luk318892

Napsal jsem He swim, coz bylo špatně a opravilo mi to na "he floats" bylo by spravně i to, kdybych napsal "he swims"?


kacenka9

Ano. HE SWIMS by spravne bylo

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.