Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He writes to me."

Μετάφραση:Μου γράφει.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


kyrma_akou

Αν λέγαμε "he writes me" είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι, σε αυτήν την πρόταση χρειάζεται το "to" για να δείξει ότι το "me" είναι το έμμεσο αντικείμενο. He writes to me. Και σαν έκφραση σημαίνει ότι "μου στέλνει γράμματα".

Αν η πρόταση εμπεριέχει και το άμεσο αντικείμενο, μπορούμε να παραλείψουμε το to, εξαρτάται όμως από τη σειρά των λέξεων:
He writes me a letter.
αλλά:
He writes a letter to me.

πριν από 2 χρόνια

c1h2r

θα ηταν λαθος η απαντηση ' he writes at me ' ?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Δεν ταιριάζει η πρόθεση at, επειδή ως έκφραση "write to somebody" σημαίνει "στέλνω γράμματα σε κάποιον" και γι' αυτό χρειάζεται την πρόθεση to που δηλώνει κίνηση, κατεύθυνση (σε ποιον στέλνω γράμματα).

πριν από 2 χρόνια

flwra3

Αν επρεπε εμεις να γραψουμε τη μεταφραση το .μου γραφει.θα το επιρνε λαθος γραφοντας .αυτος μου γραφει .

πριν από 1 χρόνο

steliospr

Γράφει για μένα, γιατί είναι λάθος; χρησιμοποιήστε και στα ελληνικά.

πριν από 2 μήνες

steliospr

Γράφει για μένα, γιατί είναι λάθος ;

πριν από 2 μήνες