1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He writes to me."

"He writes to me."

Μετάφραση:Μου γράφει.

September 8, 2015

9 σχόλια


kyrma_akou

Αν λέγαμε "he writes me" είναι λάθος?


ssurprize

Ναι, σε αυτήν την πρόταση χρειάζεται το "to" για να δείξει ότι το "me" είναι το έμμεσο αντικείμενο. He writes to me. Και σαν έκφραση σημαίνει ότι "μου στέλνει γράμματα".

Αν η πρόταση εμπεριέχει και το άμεσο αντικείμενο, μπορούμε να παραλείψουμε το to, εξαρτάται όμως από τη σειρά των λέξεων:
He writes me a letter.
αλλά:
He writes a letter to me.


c1h2r

θα ηταν λαθος η απαντηση ' he writes at me ' ?


ssurprize

Δεν ταιριάζει η πρόθεση at, επειδή ως έκφραση "write to somebody" σημαίνει "στέλνω γράμματα σε κάποιον" και γι' αυτό χρειάζεται την πρόθεση to που δηλώνει κίνηση, κατεύθυνση (σε ποιον στέλνω γράμματα).


steliospr

Γράφει για μένα, γιατί είναι λάθος ;


ApolloniosK

Αυτος γραφει σε μενα.... Γιατι ειναι λεθος::::


Mairi411213

Γιατί είναι λάθος το "Αυτή γράφει σε εμένα";


martha2187

μα λέει he δεν μπορεί να γράψετε αυτή...αφού το he σημαίνει αυτός


spyros64

Εσύ γράφεις σε μένα: γιατί είναι λάθος

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.