"He writes to me."

Μετάφραση:Μου γράφει.

September 8, 2015

8 σχόλια


kyrma_akou

Αν λέγαμε "he writes me" είναι λάθος?

September 8, 2015

ssurprize

Ναι, σε αυτήν την πρόταση χρειάζεται το "to" για να δείξει ότι το "me" είναι το έμμεσο αντικείμενο. He writes to me. Και σαν έκφραση σημαίνει ότι "μου στέλνει γράμματα".

Αν η πρόταση εμπεριέχει και το άμεσο αντικείμενο, μπορούμε να παραλείψουμε το to, εξαρτάται όμως από τη σειρά των λέξεων:
He writes me a letter.
αλλά:
He writes a letter to me.

September 9, 2015

c1h2r

θα ηταν λαθος η απαντηση ' he writes at me ' ?

September 28, 2015

ssurprize

Δεν ταιριάζει η πρόθεση at, επειδή ως έκφραση "write to somebody" σημαίνει "στέλνω γράμματα σε κάποιον" και γι' αυτό χρειάζεται την πρόθεση to που δηλώνει κίνηση, κατεύθυνση (σε ποιον στέλνω γράμματα).

September 28, 2015

flwra3

Αν επρεπε εμεις να γραψουμε τη μεταφραση το .μου γραφει.θα το επιρνε λαθος γραφοντας .αυτος μου γραφει .

October 31, 2016

steliospr

Γράφει για μένα, γιατί είναι λάθος; χρησιμοποιήστε και στα ελληνικά.

May 29, 2018

steliospr

Γράφει για μένα, γιατί είναι λάθος ;

May 29, 2018

EQp62

Αυτος γραφει σε μενα.... Γιατι ειναι λεθος::::

February 11, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.