"Bende ne hastalık var?"

Çeviri:What illness do I have?

3 yıl önce

5 Yorum


Bisnev99

What do i have illness neden olmaz. ? Ayroyetten what illnes hangi hastalık anlamında değilmi. Çeviri neden ne hastalık diyor?

1 yıl önce

denizkurtu

O soruyu biri bana sorsa anlarim. Eminim karsi tarafta anlar.Buda benim icin yeterli.

1 yıl önce

Bisnev99

evet ama iki cümle de farklı kurulduğu için ufakta olsa nüans farklılıkları olması gerekmez mi? Yani yine de anlam açısından farklılık vardır gibi geliyor. Ya da gramere çok mu kafayı takıyorum.

1 yıl önce

lrunol

-do' nun işlevi nedir ? kullanmasak da olur muydu ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanmazsak olmaz, İngilizcede soru cümlelerinde ve olumsuz cümlelerde yardımcı fiil gerekir, geniş zamandaki yardımcı fiil de do/does

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.