"Wehaveapinkpowder."

Переклад:У нас є рожевий порошок.

3 роки тому

5 коментарів


Olenka78149

чому прийменник "в нас" не підходить?

2 роки тому

XyBT6

А у мене все чудово!

9 місяців тому

Ol-ukr

Чому артикль перед "порошок"?

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Іменники, що позначають речовини (порошок) зазвичай пишуться без артикля. Та коли йдеться про певну кількість речовини (у баночці, наприклад), то вживається артикль. На мою думку, тут діє саме це правило.

8 місяців тому

Val454519

"В нас є рожевий порошок" - додайте будь ласка.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.